• Головна
  • Коли потрібно міняти ушкоджені корозією деталі автомобіля і скільки можна зачекати
Новини компаній
13:29, 18 вересня 2023 р.

Коли потрібно міняти ушкоджені корозією деталі автомобіля і скільки можна зачекати

Новини компаній

Найбільше страждає від корозії та частина автомобіля, яка безпосередньо пов'язана з щоденною інтенсивною експлуатацією і саме вона потребує заміни – кузов і його елементи. Звичайно, є бажання одразу замінити ту запчастину, яка є нестійкою та має проблеми із витривалістю. Проте варто збалансувати можливості і потреби, щодо заміни окремих деталей і вузлів авто. Необхідно визначитись, коли варто витратити ресурси на заміну і почати роботу над позаплановим ТО авто. Саме про це і розкажемо на прикладах.

Коли потрібно міняти ушкоджені корозією деталі автомобіля і скільки можна зачекати, фото-1

Оцінка стану деталей чи окремих елементів авто на враження корозією

Будь-яке ураження корозією поверхні кузова є небезпечним. Проте не варто одразу міняти всі деталі автомобіля якщо вона з'явилася на зовнішніх елементах, наприклад на деталях капота чи багажника. Якщо корозія сильно прогресує очікувати на подальшу руйнацію конструкції не варто, адже це є небезпечним для водія і пасажирів.

Придбати один з елементів кузова – чверть панелі багажника для різних авто можна за посиланням https://bex-space.com/chvert-paneli-bagazhnika. Інтернет-маркет запчастин Bex Space також пропонує в асортименті інші деталі та вузли авто у зборі для популярних марок автомобілів, зокрема BMW, Honda, Renault, Lexus, Mercedes та інших.

Немає конкретних рекомендацій наскільки у відсотках може бути ураженим корозією елемент кузова. Але найбільш небезпечними є ситуації, коли це ураження проявляється на стикових елементах, що скріплюють на поверхні окремі ділянки зовнішньої частини кузова. Така руйнація може викликати непередбачувані наслідки в тому числі аварійну ситуацію.

Якісна оцінка стану корозії на поверхні має враховувати стан всіх елементів, що прикріплюються до кузова – освітлювальні прилади, дзеркала, інші зовнішні елементи комунікації та оцінки стану на дорозі. Тому навіть найменші деталі тут важливі. Внаслідок їх ушкоджень, варто подумати про заміну. Наприклад,

вимикач світла для заднього ходу автомобіля, що виготовлений брендом Bexauto можна придбати за посиланням https://bex-space.com/ru/vyklyuchatel-sveta-zadnego-hoda-bexauto-1ea919275a і встановити новий, який не має ушкоджень.

Виникнення корозії може відбуватись як ззовні, так і з внутрішньої сторони всіх елементів кузова. В такому випадку виявити прояви корозії дуже складно, а іноді й неможливо без ретельної перевірки складових автомобіля. Якщо ж корозія вже проявляється на поверхні і є її численні точкові прояви з внутрішньої частини, варто подумати про заміну цього елементу, оскільки такий стан кузова є небезпечним для сталої експлуатації автотранспорту.

Коли варто робити ремонт ділянок кузова, а не їх повну заміну

Водночас якщо на поверхні є незначні ділянки на яких тільки починає проявлятись корозія варто звернутися до спеціалістів або власноруч використовуючи рекомендації автовиробника:

  • очистити поверхню;
  • обробити її відповідно до визначеної технології;
  • виконати консервацію цієї ушкодженої ділянки.

В більшості випадків саме такий підхід може врятувати кузов автомобіля від необхідності заміни окремих його елементів, а значно продовжує його ефективний час експлуатації.

Небезпека щодо пошкодження корозією системи охолодження

Деякі системи автомобілів мають підвищений ризик ураження корозією, наприклад, системи охолодження. Деталі таких систем постійно працюють зі значною різницею температур, а поверхня деталей контактує з агресивними рідинами. В асортименті онлайн магазину запасних частин для автомобілів є можливість обрати та замовити вентилятори охолодження для радіаторів зокрема за посиланням можна придбати такий вентилятор бренду TYC https://bex-space.com/ventilyatori-oholodzhennya-radiatora/ventilyator-ohlazhdeniya-radiatora-tyc-682tya075.

Елементи систем охолодження можуть мати ознаки хімічної корозії, коли на руйнацію впливає безпосередній контакт з технічними речовинами, що можуть розчиняти метал або створювати іншу хімічну реакцію спрямовану на руйнацію поверхні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...